top of page

Tid til at være...

Med et barn på 21 måneder, er der sjældent plads til den store fordybelse i al den smukke natur, der omgiver os. En ting, der normalt ligger os enormt naturligt og i hvilke vi finder stor glæde, men som er utroligt svært i selskab med en glad, energifyldt og snakkesalig dreng. For at få mulighed for at synke helt ned og virkelig føle vores omgivelser, har vi derfor givet os selv og hinanden et lille ”frirum” hver dag.

DSC_0209_edited.JPG

Det perfekte spot til nydelse og fordybelse, har vi fundet. En lille sandstrækning, hvor der sjældent er andre. Her sidder man i skyggen fra palmerne og ser ud over det smukke glasklare vand, hvorfra havskildpadder ofte nysgerrigt kigger op (da jeg den anden dag slog øjnene op, talte jeg hele 16 havskildpadder, hvoraf 5 af dem var blot ti meter fra mig – en fuldstændig utrolig oplevelse og syn, taget i betragtning, at kun 1 ud af 1000 overlever indtil de er kønsmodne).

På daglig basis sidder jeg nu på dette spot. Bruger tiden til at lave afspænding og meditation, til blot at være og observere. Til at mærke det lune sand og det silkebløde vand. Kun omgivet af havskildpadder, bølgeskvulp og vindens leg i palmebladene. Her fylder elementerne mig op med positiv energi og indre ro. Et eventyrligt smukt sted og en fantastisk ting, at gøre for sig selv dagligt.

bottom of page